A globálisan működő Geberit Csoport európai piacvezető a szanitertermékek területén. A Geberit a legtöbb európai országban erős helyi jelenlétet képvisel, egyedülálló hozzáadott értéket nyújtva így mind a szanitertechnológia, mind a fürdőszobai kerámiák terén.
A termelési hálózat 29 gyártóüzemet foglal magában, amiből 6 tengerentúli. A fenntarthatóság a Geberitnél mindig is kiemelkedő jelentőségű volt, mi több a vállalati identitás részét képezi. Ily módon nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a környezeti, a gazdasági és a társadalmi szempontok egyensúlyban legyenek egymással.
Azok a fenntartható építéshez, illetve termelési folyamatokhoz szánt környezetbarát, erőforrás-takarékos és hosszú élettartamú termékek és megoldások, amelyeknél a víz- és energiafogyasztás a minimálisra csökkenthető, valamint a tiszta ivóvíz a Geberit számára évek óta központi szerepet töltenek be. A felelősségteljes oktatás, a tanulókkal folytatott társadalmi projektek és a víz létfontosságú témakörére irányuló társadalmi felelősségvállalás tudatosítása szintén meghatározók.