Hirdetés

Hírlevél feliratkozás

Ha válaszolsz két kérdésre, személyre szabott tartalmakat küldünk neked.

Mikor tervezel felújítást?

Milyen témák érdekelnek?

Köszönjük a választ!

Add meg email címed!

Köszönjük a feliratkozást!

Építkezel? Felújítasz? A lakásodat rendezed be?
Ötlettár ikon

III. Építő marketing szeminárium a Construma 2012 építőipari kiállításon

„Célra tarts” – online megoldások minden mennyiségben – az építőipari marketingben. III. Építő marketing szeminárium a Construma 2012 építőipari kiállításon 2012. április 20-án, pénteken a budapesti Expo Hotelben a Hungexpón.

Ez a cikk több mint 2 éves. Lehet, hogy bizonyos része már nem aktuális.

  • Ne kerüljön pénzbe, de holnap eladást hozzon…
  • Csökkenő budgetek, pontosabb célzás, de ki is a célcsoport…?
  • Megváltozott piac – a marketingkommunikációval szembeni megváltozott igények…

Ismerősen csengenek ezek a mondatok? Van rájuk megoldás?

Ismét hasznos információkkal, technikákkal és példákkal várja az építőiparban dolgozókat, gyártókat, kereskedőket, tervezésben és kivitelezésben dolgozó szakembereket, illetve a téma iránt érdeklődőket a Construma 2012 társszervezésében megrendezésre kerülő a III. Építő marketing szeminárium.

. Építő marketing szeminárium a Construma 2012 építőipari kiállításon

  • Csökkenő kereslet, csökkenő budgetek – ebben a helyzetben kiemelten fontos a pontos célzás, a költséghatékony elérés, amelyben az online megoldások használata kézenfekvőnek látszik.
  • „Mert egyszerű, gyors és ingyen van…” legalábbis látszólag.
  • Mindent tudunk a célcsoportunkról, mindent tudunk az eléréséhez szükséges eszközökről?
  • Ha vannak még homályos pontok, akkor „tarts velünk célra” a III. Építő marketing szemináriumon!

III. Építő marketing szeminárium a Construma 2012 építőipari kiállításon

Amiről szó lesz:

  • hol és hogyan pályázhatunk támogatásra a csökkenő budgetünk kiegészítésére,
  • az építőipari piacon releváns csatornákról és előnyeikről,
  • az építőipari fogyasztók, azaz az építkezők, felújítók és a szakemberek megváltozott döntési preferenciáiról, amelyben a kimondottan e témában készülőben lévő IPARÁGI FELMÉRÉS adatai lesznek a segítségünkre (további információ: www.buildmarketing.hu)
  • online megoldások kerülnek porondra minden mennyiségben: e-mail marketing, közösségi oldalak, e-kereskedelem,
  • az adatkezelés idén ismét megváltozó szabályairól és lehetőségeiről,
  • mindezt esettanulmányok segítségével.

A szeminárium után a résztvevők a Construmát is megtekinthetik a Hungexpo által biztosított tiszteletjegyekkel.
További információ a programról és az előadókról, valamint regisztráció a www.epitomarketing.hu oldalon.

III. Építő marketing szeminárium a Construma 2012 építőipari kiállításon