A Wienerberger Téglaipari Zrt. 2013-ban immáron sorozatban hetedszerre nyerte el a legjobb márkáknak járó Superbrands/Business Superbrands-díjat.
A Superbrands a világ legjelentősebb piaci márkaértékelési rendszere, amely 88 országában díjazza a márkákat, cégeket. Idén nem csak a híres és elismert szakemberek alkotta szakmai bizottság döntött a márkák értékeléséről, hanem a GfK Hungária Piackutató Intézet kutatásai alapján a fogyasztók véleménye is befolyásolta a végeredményt. A szervezők így kívántak átfogó képet nyújtva a résztvevő cégek piaci eredményeiről. A két területet különálló bizottság bírálta, a Superbrands esetében 20 fős, a Business Superbrands esetében 16 fős önkéntes szakmai zsűri vitatta meg, mely cégek etikai szereplése, márkastratégiája, és közismertsége volt a legmeghatározóbb hazánkban az elmúlt évben. 2130-ban tizedik alkalommal értékelték a márkákat és a cégeket a Superbrands szakértői.
Ez is érdekelhet
A Wienerberger, Magyarország vezető téglaipari vállalata sorozatban hetedik alkalommal nyerte el a kitüntető Superbrands és Business Superbrands tanúsítványt, ezzel is bizonyítva: az építőipari válság ellenére is az egyik legmegbízhatóbb és legkedveltebb márka a hazai és nemzetközi építőipari piacon.
Az utóbbi évek töretlen sikere, a fogyasztók hűsége, elégedettsége és pozitív visszajelzései arra ösztönzik az energiahatékony építőanyag-ipari vállalatot, hogy további fejlesztésekbe kezdjenek a fogyasztók megelégedésére.