2023. március 7-9. között a GROHE meghívja ügyfeleit és vásárlóit egy digitális csúcstalálkozóra a GROHE X élményplatformján keresztül. A globális márka a "Caring for Water" (Gondoskodás a vízről) témakörben szakértőkkel közösen fog tárgyalni az életmód jövőjéről, a szaniteriparról és a fenntartható jövő útjáról.A csúcstalálkozó a GROHE hibrid ügyfélélményének egy újabb építőköve
A GROHE, a komplett fürdőszobai megoldások és konyhai szerelvények vezető globális márkája hivatalosan is bejelentette a GROHE X Summit 2023 rendezvényét, amely a márka digitális élményközpontján, a GROHE X-en kerül megrendezésre 2023. március 7-9. között.
A "Gondoskodás a vízről" címet viselő háromnapos rendezvény változatos programokat tartalmaz - az inspiráló előadásoktól kezdve az elgondolkodtató panelbeszélgetéseken át a mesterkurzusokig -, hogy feltárja és megvitassa, milyen válaszokat kell találnia a szaniteriparnak korunk kihívásaira, hogyan virágozhat a fenntartható építés, és milyen központi szerepet játszik mindebben a víz. A programot új termékek és technológiák bemutatói egészítik ki, szemléltetve, hogy a GROHE termékportfóliója készen áll a jövőre, és a lehető legjobb támogatást nyújtja ügyfeleinek ahhoz, hogy vállalkozásukat a “fenntartható holnap” gondolkodásmód szerint fejleszthessék.
"A napjainkban felmerülő társadalmi és környezeti problémák megoldása érdekében minden eddiginél fontosabb a tudás megosztása és az új ötletek felkarolása. A GROHE X Summit program célja, hogy tájékoztasson, inspiráljon, és összehozza iparágunkat, hogy a változás megvalósulhasson. Ez az esemény új szintre emeli a hibrid ügyfélélményt, platformot biztosít ahhoz, hogy szembenézzünk a kor kihívásaival, valamint őszintén, optimistán és határozottan együttműködve tekintsünk a jövőbe. Ugyanakkor, egyúttal számos fizikai esemény nyitánya is, amelyek a következő év során az ügyfeleket elmerítik almárkáink világában" - mondta Jonas Brennwald, a LIXIL EMENA vezetője.
Ez is érdekelhet
A GROHE hibrid ügyfélélményének bővítése
A 2021 márciusában elindított GROHE X digitális élményközpont a GROHE hibrid ügyfélélményének kiindulópontja. Több mint 200 tartalommegjelenéssel és 14 nyelvi változattal közel 2 millió oldalmegtekintést ért el. Ez a digitális közösség 2022 tavaszán kibővült a GROHE X Brand & Communication Experience Center megnyitásával a németországi Hemerben. A központ egy fizikai látogató létesítményt és öt korszerű stúdiót egyesít a képzés és a tartalomgyártás, valamint a hibrid rendezvények számára. Amellett, hogy a GROHE márka részt vesz kisebb helyi kiállításokon, hogy megkönnyítse a vásárlókkal való fizikai találkozást és a termékekkel való kézzelfogható interakciót, a három GROHE X Motion Truck közvetlenül a vásárlókhoz tudja eljuttatni a márka élményét.
Ez a hibrid megközelítés, amelyet a GROHE X Summit tovább erősít, lehetővé teszi a GROHE számára, hogy rugalmas és személyre szabott együttműködést kínáljon a szakemberek és a nagykereskedők, valamint a projektvásárlók részére.
A GROHE X Summitról további információk a GROHE X digitális élményközpontban találhatók. A konkrét eseményekre vonatkozó regisztrációs linkek januárban lesznek elérhetők.