A Terrán idén ősszel játékra hívta a tetőfelújítás- vagy csere előtt állókat, ezáltal lehetőséget adva egy otthon tetejének arra, hogy új életet kezdjen. A TETÖrténeted kampány keretében nem kellett mást tenni, mint hangot adni a régi tetőnek, és egy rövid sztorin, valamint képeken keresztül megmutatni, miért szeretne szebb lenni.
A pályázatra több mint 70-en jelentkeztek, a legtöbb szavazatot begyűjtő szerencsés nyertest, egy fiatal párt pedig 2 millió forint értékben ajándékoz meg a tetőcserépgyártó a felújításhoz szükséges termékekkel.
A történetek különösen fontosak a Terrán életében, hiszen több mint 100 éves, magyar tulajdonban lévő családi vállalkozásként ezekből építkezik, értékrendjük alapjait pedig azoknak az embereknek köszönhetik, akik a történeteket írják. Nem véletlenül kapta a legújabb kampány a TETÖrténeted nevet.
A vállalat számára kiemelten fontos azok támogatása, akiknek a jelentős anyagi ráfordítással járó tetőcserére vagy felújításra kevesebb lehetőségük nyílna, éppen ezért szeretett volna számukra is támogatást nyújtani. A kezdeményezés keretében 2 millió forint értékben lehetett a felújításhoz szükséges termékeket nyerni a tető történetének és képeinek megosztásával.
Ez is érdekelhet
Az 1 hónapos időszak alatt több mint 70-en játszottak, a beküldött ingatlanokra összesen közel 8600 szavazat érkezett.
„Örömmel tölt el bennünket, hogy pályázatunk nyertese egy olyan pár, akik az eljegyzési ajándékként kapott épületben életük egy új szakaszát kezdik majd meg, és egy olyan ház, ami bár sokat látott, azzal, hogy új tető kerül rá, szintén egy korszak szimbólumaként fog újjászületni” – mondta Tóth Szabolcs, a Terrán regionális marketing igazgatója.